Ο τόμος αυτός παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και πρακτικό τα ευρήματα που έχει προσκομίσει η νευροδιδακτική στη διδασκαλία της γλώσσας και παρουσιάζει συγκεκριμένες προτάσεις εφαρμογής τους, καθώς και συμβουλές διδασκαλίας. Μεταξύ άλλων γίνεται αναφορά στις διεργασίες που συντελούνται στον εγκέφαλο κατά τη μάθηση, στον διαχωρισμό μεταξύ της κατάκτησης και της εκμάθησης της γλώσσας, στον ρόλο των νευροδιαβιβαστών, στους διάφορους τρόπους, τύπους και στις διάφορες παραδόσεις μάθησης, καθώς και στη μάθηση κατά την τρίτη ηλικία, στη διδασκαλία ενηλίκων που δεν έχουν μαθησιακά βιώματα, στη διδασκαλία γραφής και ανάγνωσης και τέλος στη χρήση των ψηφιακών μέσων στη διδασκαλία της ξένης γλώσσας.